مصاحبه آرشیو خبر ها
هنوز 6 بازی مانده ، منتظر هوادارانمان هستیـم

هنوز 6 بازی مانده ، منتظر هوادارانمان هستیـم

آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس پس از دیدار با لیورنو و حفظ اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول در مورد بازی گفت .

" قهرمانی هنوز بدست نیامده . دو تیم اول جدول در حال انجام کارهای بزرگ و زدن رکورد هستند و هنوز چیزی تمام نشده "

" هنوز چیزی تمام نشده ، 6 بازی دیگر برای یوونتوس و رُم باقی مانده و ما همینگونه خوب ادامه خواهیم داد "

" بازی امروز برای ما می توانست گل های بیشتری را هم بدنبال داشته باشد ، اما ما نگران چیزی نیستیم زیرا آنچه را که خواستیم بدست آوردیم . لیورنو در برابر ما خوب بود و بسیار دونده ظاهر شد اما ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم "

" ما در مقایسه با بازی لیون 2 تغییر داشتیم . یورنته و لختشتاینر را استفاده کردم . ویدال در خط هافبک با محرومیت روبرو بود و مجبور به انتخاب بازیکنی دیگر بودم ، در حالی که گزینه زیادی نداشتیم "

" همچنین اوگبونا و پلوزو نیز پنج شنبه به تمرینات بازگشته بودند و من باز هم انتخاب زیادی نداشتم . بنابراین باید با بازیکنانی که آماده تر بودند در میدان قرار می گرفتیم "

" من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم . زمانی که تیمی مانند رُم در حال رقابت با شما است و ما در لیگ اروپا بازی های پر فشاری را هم داریم باید با در نظر گرفتن همه جوانب در بازی حاضر شویم "

" من بسیار خوشحال هستم زیرا خوب بودیم اما باید همچنان به بازی کردن ادامه دهیم و خوب کار کنیم "

سرمربی 44 ساله یووه ادامه داد " کمی افت در بازی ما طبیعی است ، زیرا همه فشار زیادی را تحمل می کنند اما این چیز طبیعی است و ما می خواهیم که به عملکرد خوبمان ادامه دهیم "

" همانطور که گفتم یوونتوس بازیکنان مصدوم زیادی هم دارد ، تعدادی در حال بهبودی هستند و برخی همچنان نیاز به استراحت دارند در نتیجه کمی کارمان سخت می شود "

" ما به 7 بازیکن به همراه پیرلو در حال حمله بودیم ، اما کمی تعادل هم لازم بود . دیدن تیم هجومی که با بازیکنان زیادی میل به حمله کردن دارد از روی نیمکت زیبا است اما من می خواستم که کمی هم تعادل ایجاد شود "

" در نیمه دوم ما فضای بیشتری را به آن ها دادیم و البته در دقایقی هم فضای خوبی را پیش رو داشتیم . در این نیمه می توانستیم بدون هیچ خطری و از دست دادن چیزی گلزنی کنیم "

" ما به تیمی بسسته روبرو شدیم . اما در صحنه گل اول توپ با حوصله و صبر و البته به سرعت در گردش بود که ما موفق به گلزنی شدیم "

" اما پس از زدن گل دوم می خواستیم با حمله بیشتر و ایجاد فضا گل های بیشتری به لیورنو بزنیم . اما ما نمی توانیم با هر 3 روز یکبار بازی کردن و در حالی که پنج شنبه هم بازی مهمی داریم شدیدا حمله کنیم "

" در کل فکر می کنم که یوونتوس استحقاق پروزی در این دیدار را هم داشت و علاوه بر این مانند بسیاری از دیدارهای دیگر می توانستیم در گلزنی بهتر باشیم . اما بازیکنان یوونتوس بازی خوبی را انجام دادند "

" ذخیره انرژی و بازی با هدف می تواند برای صعود ما و بازگشت دوباره یک تیم ایتالیایی به اروپا خوب لاشد . ضمن اینکه لیون هم در این هفته و آن ها در ضد حمله هم تیم خوبی هستند "

" بازی بعدی ما یک بازی مهم و فرصت ویژه برای رسیدن به مرحله بالاتر است . من انتظار یک ورزشگاه پر برای حمایت از بازیکنانم دارم . در سال گذشته نیز ما به لطف همین هواداران توانستیم موفقیت کسب کنیم و امسال هم امیدوارم که با کمک آن ها فصل را بخوبی به پایان ببریم "

" مطمئنا حضور هواداران در هر بازی برای ما بسیار امید بخش است . اگرچه ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت و از الان خودمان را در فینال نخواهیم دید ، اما اگر در فینال باشیم این هواداران یوونتوس هستند که به ما کمک کردند تابه آنجا برسیم و طبیعتا برای قهرمانی هم به آن ها نیاز خواهیم داشت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: